Σειρά Διαδικτυακών Σεμιναρίων «How to Market Your Product?» στο πλαίσιο του προγράμματος Erasmus+

by Times Newsroom

Το Προπτυχιακό Πρόγραμμα «Διοίκηση Επιχειρήσεων» και το Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα «Business Administration (The Open MBA)» του Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (ΑΠΚΥ) διοργανώνουν σειρά διαδικτυακών σεμιναρίων με γενικό τίτλο «How to Market Your Product?». Εισηγήτρια στα σεμινάρια είναι η Δρ Mary Ann Barbour El Rassi, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια στη Σχολή Επιχειρήσεων και Διοίκησης του Saint Joseph University στον Λίβανο, η οποία επισκέπτεται το ΑΠΚΥ στο πλαίσιο του Προγράμματος Erasmus+ International Mobility. Τα σεμινάρια, τα οποία είναι ανοικτά για τα μέλη της πανεπιστημιακής κοινότητας του ΑΠΚΥ, καθώς και για κάθε ενδιαφερόμενο για τη θεματολογία, θα πραγματοποιηθούν από τις 8 μέχρι και τις 11 Απριλίου 2025 και θα μεταδοθούν διαδικτυακά μέσω των εργαλείων τηλεκπαίδευσης του Πανεπιστημίου στον σύνδεσμο: https://shorturl.at/O32fI

Εγγραφή για λήψη πιστοποιητικού συμμετοχής μέσω του συνδέσμου: https://shorturl.at/jjR7o

Η σειρά σεμιναρίων «How to Market Your Product?» στοχεύει στο να εφοδιάσει τους συμμετέχοντες με τις απαραίτητες γνώσεις και στρατηγικές για την επιτυχημένη προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών. Στο πρώτο μέρος «Building a Marketing Plan» (08/04/2025, 18:00), η εισηγήτρια θα εστιάσει στη δημιουργία ενός αποτελεσματικού marketing plan, θέτοντας τις βάσεις για μια στοχευμένη στρατηγική. Στο δεύτερο μέρος «Understanding & Capturing Customer Value» (09/04/2025, 19:00), θα αναλυθεί η έννοια της αξίας για τον πελάτη και πώς μπορούν οι οργανισμοί και οι επιχειρήσεις να την κατανοήσουν και να την αξιοποιήσουν προς όφελός τους. Στη συνέχεια, το τρίτο μέρος «Positioning, Differentiation, and Communication» (10/04/2025, 19:00) θα επικεντρωθεί στη διαφοροποίηση, τη σωστή τοποθέτηση στην αγορά και την επικοινωνία της μοναδικής πρότασης αξίας ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας. Τέλος, στο τέταρτο μέρος «How to Stand Out from the Crowd?» (11/04/2025, 16:00), η Δρ Rassi θα επικεντρωθεί σε τεχνικές και πρακτικές για να ξεχωρίσει μια εταιρεία ή ένας οργανισμός από τον ανταγωνισμό και να κερδίσει την προσοχή των επιμέρους κοινών της.

H Δρ Mary Ann Barbour El Rassi είναι Διευθύντρια του Προπτυχιακού προγράμματος στη Διοίκηση Επιχειρήσεων του Saint Joseph University, καθώς και μέλος της Association for Information Systems (AIS). Διετέλεσε γραμματέας της Lebanese Association for Information Systems. Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα εστιάζουν στη διοίκηση επιχειρήσεων και οργανισμών, στο μάρκετινγκ και στο η-επιχειρείν. Πριν την ένταξή της στον ακαδημαϊκό χώρο, κατείχε ανώτερες διευθυντικές θέσεις και θέσεις μάρκετινγκ σε εταιρείες υψηλής τεχνολογίας στον Λίβανο, στη Γαλλία και στις ΗΠΑ. Παράλληλα με τα ακαδημαϊκά της καθήκοντα, προσφέρει υπηρεσίες ως σύμβουλος μάρκετινγκ σε τοπικές εταιρείες και ΜΚΟ.

Σχετικά Άρθρα

Social Media Auto Publish Powered By : XYZScripts.com

Αυτή η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, δίνετε την συγκατάθεσή σας για την χρήση των cookies. Aποδοχή